آ م ا د ه س ا ز ی
چگونه زودتر ازدواج کنیم

چگونه زودتر ازدواج کنیم


 

چگونه زودتر ازدواج کنیم؟

برای داشتن رابطه ای موفق باید چه کارهایی انجام دهید تا به مرد رویایی تان برسید.

این نکات چکیده تحقیقاتی ست که بر روی 40000 نفر انجام شده.

شش یافته ای که برای ازدواج با یک مرد به دست آمده:

▫️1. باید به این کار اصرار داشته باشید.
اولین تفاوت میان زنانی که ازدواج میکنند و آنهایی که ازدواج نمیکنند این است که آنها به ازدواج اصرار دارند و به هیچ چیز دیگری رضایت نمیدهند.

▫️2. اگر احساس میکنید رابطه ای بی سرانجام است،از آن دست بکشید.
زنانی که ازدواج میکنند خیلی کم وقتشان را در روابطی که به بن بست میرسد تلف میکنند.

▫️3. ابتدا خودتان را دوست بدارید.
زنانی که ازدواج میکنند بیش از هر مردی عاشق خودشان هستند،هرگز خود را قربانی هوس های زودگذر و روابط بی سرانجام نمیکنند،وقتی مردی آنها را ترک میکند خود را سرزنش نمیکنند بلکه فرد مقابل را بی عرضه میبینند.

▫️4. به ازدواج فکر کنید.
زنانی که به ازدواج فکر میکنند بیشتر از کسانی که به این موضوع فکر نمیکنند،ازدواج میکنند. ازدواج در بیشتر موارد نتیجه فشارهای آشکار و پنهان زن بر مرد است تا او را به این کار وا دارد.

▫️5. به خودتان برسید و تناسب را حفظ کنید.
شکی نیست بسیاری از زنان بخاطر زیبایی،جذابیت و تناسب اندام و ظاهری برازنده مردی را که دوست دارند دیوانه خود میکنند،زنان با ظاهری بهتر احتمال موفقیت بیشتری دارند،پس بهتر است همیشه به سر و وضع خودتان رسیدگی کنید. (البته با رعایت اداب و اخلاق عرفی و دینی)

▫️6. زمان بدترین دشمن شماست،از زمان برای جستجوی مرد مناسب ازدواج، هوشمندانه استفاده کنید.
اگر بخواهیم با رعایت جوانب احتیاط سخن بگوییم،زنان بهتر است از اواخر دهه بیست عمرشان به طور جدی به دنبال همسری مناسب بگردندفرض کنید چند سال طول بکشد تا دریابید مردی واقعا مرد زندگی است و اگر نبود،هنوز میتوانید از فرصت های دیگر استفاده کنید.

به طور طبیعی مردان در هر سنی هستند،اما با گذشت زمان تعداد مردانی با سن مناسب کم میشود و پیدا کردن مردی با سن مناسب دشوارتر میشود.